Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 20:08 - Защо Преси и Хейли мразят/обиждат Мирела?
Автор: hotgossips Категория: Забавление   
Прочетен: 1050 Коментари: 0 Гласове:
1



Защо Марио мрази/обижда Мирела - СКОРО!

Защо Преси мрази Мирела:

"Ами първо,най-съжелявам за хората,които разочеровах например
Ема,другата админка на Leighton-Meester.Dir.Bg,всъщност вече бившата
админка,коята доста разочеровах ! Когато го видя тя ме попита : ако се
скараме и мен ли ще ме обиждаш така ?!, а аз и казах : разбира се,че
не ! когато се скарам с някого се разбирам с него с думи.Просто не съм
човек,който псува като каруцар постоянно,е сега ако някой,който не
харесвам и ме напсува ще му отвърна,но не псувам и обиждам без
провукация ! А тогава просто се забавлявахме ! Та така де,защо я
псувахме,ами ние не сме се наговаряли точно тя да е,но така почнахме и
продължихме с нея...Но не съжелявам,мен лично нищо не ми е
направила,обаче най-мразя : лицемерието(най-много от всичко НЕНАВИЖДАМ
ГО !)лъжите и интригите.Всъщност нещастието и преди малко изброените
са единствените неща,които мразя,не мразя хора и всякакви живи
същества ! Ето защо не я харесвам - тя е ужасна лицемерка и
интригантка.Също така има супер самочувствие,ама без покритие ;)"


Защо Хейли мрази Мирела:
"Според мен Мирела не е лошо момиче, но просто има нужда някой да я свали на Земята.Просто .. тя прекалява с грубостите.Колкото и да твърдя, че я мразя, аз всъщност не я мразя.Не мразя никого, независио колко е груб с мен.Не я виня че е такава, тъй като и аз не съм била особено мила с нея, в някои случаи.Но все пак ако съ била груба с нея си е имали причина, а тя винаги, и за всичко обвинява Марио, а после започва да ме обижда, в много случаи зад гърба ми.Ако тя иска да ме обижда нека го прави както последния път - да каже всичко на мен, не да се налага други хора да ми го казват, тъй като наистина не е приятно.Но вече не ми пука какво ще каже за мен, щом като за нея съм просто тъпо хлапе - майната и и тфа е!Аз НАИСТИНА я мислех за приятелка, но тя премина всички граници.Също така мога да кажа, че "тъпо хлапе" е един доста мил израз, казан от нея, относно мен.По едно време ме ОБВИНИ В ТУИТЪР, че съм и ОТКРАДНАЛА приятелка.Тя като ми follow-на един куп от приятелите аз нищо не казах, ама аз като и follow-нах една приятелка и тя веднага взе да ми мрънка, и ме пита в туитър защо съм и ОТКРАДНАЛА приятелката.Точно момичето, което открадна няколко пъти идеи (и не само) от мен (че по едно време и идея от туитър ми открадна) ще ми мрънка и ще ме нарича крадла.Тя наистина премина всички граници.Просто нямам думи.Незнам как се държи с другите, незнам какво мислят другите за нея, и не ми пука, но за мен тя вече не съществува.Веднъж бях казала на Дени, че повече няма да общувам с Мирела, но по едно време с Мирела пак се "заговорихме", и от тогава (до колкото си спомням) не сме общували.И няма да общуваме, надявам се.За ен е достатъчно Марио да и прости всичко, и тогава и аз ще и го простя.Но ако тя някога НАИСТИБА е искала да ми бъде пак приятелка щеше да разбере, че няма начин да бъде моя приятелка, но не и на Марио (т.е. няма начин единия да и е приятел, а другия да я мрази).Е, нямам какво повече да кажа, освен това, че наистина съжалявам, че всичко се развива така, но вече не ме интересува.Но още по-жалко е, че не пазя писмата, където Мирела ме обижда, и където ми казват, че ме обижда, както и как ме обижда.Мирела ще си гледа живота, аз ще си гледам моя и това е!"



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hotgossips
Категория: Забавление
Прочетен: 298148
Постинги: 34
Коментари: 1322
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930